Děti se naučí vnímat a rozpoznávat fasády budov ve městě, dívat se na „obálku domu“ a diskutovat o jejím vztahu s funkcí domu, respektive zkusit poznat dle typu fasády funkci objektu. Zároveň si každý vytvoří pomocí razítek svou vlastní budovu. Vše je zakončeno společnou diskuzí nad tvorbou.
S tématem lze i dále pracovat:
*****
Podrobný popis lekce s metodickým komentářem k jednotlivým aktivitám a výkladu problematiky naleznete v příloze.
Projekt byl pilotně zkoušen na ZUŠ Pardubice-Polabiny.
*****
Marie Delongová • Veronika Stehlíková • Viola Vopalecká
Materiál vznikl v rámci projektu Architekti ve škole po vedením a za podpory: Ing. arch. Kristýny Staré, Ing. arch. Aleše Hamhaltera, Ing. arch. Ondřeje Teplého, Mgr. Josefa Čevory.
Vypracováno v rámci studentského workshopu (za podpory SGS12/204/OHK1/3T/15, FA ČVUT a Nadace české architektury) na FA ČVUT v zimním semestru 2014/2015, který vznikl jako součást dlouhodobého projektu „Architektura ve vzdělávání“ – Architekti ve škole.
Editace: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D., Ing. arch. Kristýna Stará
Dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 4.0 Mezinárodní.